Forum Dijeta
Dobrodošli na forum zdravog života i zdravog načina ishrane, ako želite, registrujte se i pomozite nam da kao zajednica izgradimo ovaj forum.

Forum Dijeta

Forum zdravog zivota i zdravog nacina ishrane
 
PrijemPrijem  KalendarKalendar  Često Postavljana PitanjaČesto Postavljana Pitanja  TražiTraži  Lista članovaLista članova  Korisničke grupeKorisničke grupe  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

Delite | 
 

 Brazilska dijeta

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Administrator
Administrator
Administrator
avatar

Broj poruka : 46
Poeni : 147
Reputacija : 9
Datum upisa : 03.10.2010
Godina : 53
Lokacija : Novi Sad

PočaljiNaslov: Brazilska dijeta   Sub 25 Jun 2011, 03:23

Brazilska dijeta

Brazilska dijeta je jedna od najpopularnijih "brzih" dijeta i omogućava ekspresan gubitak kilograma i to čak 10 kg za 2 nedelje! Budući da dotična dijeta postoji u 2 varijante super-brza i normalna - odlučili smo se da ovde predstavimo normalnu varijantu jer super-brza je toliko nezdrava i nutritivno siromašna da je ne bi nikome preporučili! Dakle, idemo sa "normalnom" brazilskom dijetom:

Ova varijanta Brazilske dijete drži se 4 nedelje i sa njome se može izgubiti do 12 kilograma mesečno. Jede se 5 obroka dnevno a osnovne namirnice su uglavnom povrće i voće.


Brazilska dijeta - Sedmodnevni jelovnik

Ponedeljak
Doručak: 1 narandža, 1 banana i 1 šolja soka od narandže.
Užina: 1 čaša soka od narandže i 1 komad tosta.
Ručak: 100 grama kuvane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća.
Večera: 100 grama kuvane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća.
Pre odlaska u krevet: 1 čaša soka od pomorandže, 1 malo parče tosta.

Utorak
Doručak: 1 meko bareno jaje, 1 šolja soka od jabuke.
Užina: 1 mali komad tosta, 1 čaša soka od jabuke.
Ručak: 100 grama kuvanog mesa, 2 kuvana krompira, 4 lista zelene salate.
Večera: 200 grama kuvane ribe, 1 tvrdo kuvana jaja, zelena salata, zeleni grašak (svež ako ga ima ako ne onda iz konzerve).
Pre odlaska u krevet: 1 šolja soka od jabuke, 1 tost.

Sreda
Doručak: 1 šolja nemasnog mleka, 1 komad tosta
Užina: 100 grama nemasnog sira.
Ručak: 100 g pirinča, 150 grama salate od svežeg kupusa sa prelivom od 1 limuna i kašikom sitno seckanog peršunovog lišća.
Večera: 100 g kuvanog mesa, 1 jabuka, 4 lista zelene salate
Pre odlaska u krevet: 1 šolja soka od jabuke, 1 mali komad tosta.

Četvrtak
Doručak: 1 šolja soka od ananasa, 60 g ananasa
Užina: 1 šolja soka od ananasa, 1 malo parče tosta.
Ručak: 100 g kuvanog mesa, mali komad sira i jedna narandža.
Večera: 2 kuvana krompira, 150 grama salate od sveže narendane šargarepe sa malo ulja.
Pre odlaska u krevet: 1 šolja soka od ananasa, 1 komad tosta.

Petak
Doručak: 1 čaša soka od jabuke i 1 mali tost.
Užina: 1 jabuka, 1 narandža.
Ručak: 150 grama kuvane ribe, 2 male kuvanu šargarepe.
Večera: 1 tanjir supa od povrća (ili tanjir krem supe od pečuraka ili tanjir riblje čorbe), malo parče hleba.
Pre odlaska u krevet: 1 čaša soka od narandže, 1 malo parče tosta.

Subota
Doručak: 1 čaša soka od jabuke, 1 komad tosta.
Užina: 150 grama kuvane narendane salate od cvekle sa malo biljnog ulja.
Ručak: 1 tanjir supe od povrća, pečuraka ili riblje čorbe, 1 mali komad hleba.
Večera: 100 grama prženih pečuraka, 100 grama salate od sirovog povrća (po želji).
Pre odlaska u krevet: 1 šolja soka od jabuke, 2 sveža keksa.

Nedelja
Doručak: 1 banana, 1 šaka grožđica
Užina: 1 čaša soka od šargarepe, 1 malo parče tosta.
Ručak: 100 g kuvanog mesa, 100 grama salate od svežeg kupusa, zeleni luk i sok od 1 limuna.
Večera: 1 tanjir povrća ili riblja čorba od pečuraka, 100 grama voća, 4 lista zelene salate.
Pre odlaska u krevet: 1 čaša soka od jabuka, 2 sušene smokve.

Gornji jelovnik se ponavlja po potrebi od 2 do 4 nedelje - nikako duže od toga. Povratak na "normalnu" hranu postiže se povećanjem pre svega voća i povrća a zatim i laganim povećanjem namirnica koje nose proteine. Kao što vidite, ova dijeta je bogata voćem i povrćem - ne može da dođe do deficita u vitaminima i mineralima. Takođe, raspored obroka je takav da ne bi trebalo da budete gladni niti da imate kolebanja sa nivoom šećera u krvi.

Aktivnost

Prepopručuje se svakodnevna umerena aktivnost: 30 minuta šetnje, vožnje bicikla ili plivanja.
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika http://forumdijeta.forumsr.net
 
Brazilska dijeta
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Jo-Jo Efekt - nuspojava loše planiranih redukcijskih dijeta
» Citrus dijeta
» Zasto dijeta ne uspeva
» Ishrana/dijeta kod hronicnog gastritisa (autor:Pelagija)
» Dijeta

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Forum Dijeta :: Dijete :: Ostale dijete-
Skoči na: