Forum Dijeta
Dobrodošli na forum zdravog života i zdravog načina ishrane, ako želite, registrujte se i pomozite nam da kao zajednica izgradimo ovaj forum.

Forum Dijeta

Forum zdravog zivota i zdravog nacina ishrane
 
PrijemPrijem  KalendarKalendar  Često Postavljana PitanjaČesto Postavljana Pitanja  TražiTraži  Lista članovaLista članova  Korisničke grupeKorisničke grupe  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

Delite | 
 

 UN dijeta (Rina's 90)

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Administrator
Administrator
Administrator
avatar

Broj poruka : 46
Poeni : 147
Reputacija : 9
Datum upisa : 03.10.2010
Godina : 53
Lokacija : Novi Sad

PočaljiNaslov: UN dijeta (Rina's 90)   Ned 03 Okt 2010, 22:59

UN dijeta, je dijeta na duge staze i sastoji iz 2 dela, dijete i održavanja dijete, oba dela su po 91 dan, prvi deo bez drugog nema efekta.

UN dijeta (Rina's 90)

Ova dijeta pored skidanja kilograma dovodi i do promene metabolizma pa se izgubljeni kilogrami ne vraćaju. Dijeta traje 91 dan i moguće je smršati i do 20 kg. Ako je potrebno oslabiti manje kilograma, dijeta se prekida ranije, ali tada NE dolazi do promene metabolizma. Dijeta uvek počinje proteinskim danom, zatim slede skrobni, ugljenohidratni dan ili UH dan, vitaminski ili kako je odomaćen naziv voćni dan, pa ponovo proteinski.

REDOSLED DANA SE NE SME MENJATI.

------------------------------------------------------------------------------------

DORUČAK:
Svih 91 dan VOĆE. Voće se ne smije mešati, jede se uvijek isto voće po dvije voćke, 2 jabuke ili 2 kruške ili 2 narandže, ili ekvivalentna količina šumskog sitnog voća, npr. šolja malina

------------------------------------------------------------------------------------

PRVI - PROTEINSKI DAN

RUČAK:
Meso, dinstano, bareno ili pečeno (3 parčeta - restoranska porcija - do 250 gr) ili 3 kuvana ili pečena jaja ili nešto od mlečnih proizvoda pa i soje.
Hleb - parče integralnog hleba
Salata - u neograničenim količinama sa maksimalno 1 kašikom ulja
Supa - obavezna ( bez rezanaca - 1 šolja / 3 dcl ) a ako se konzumiraju mlečni proizvodi onda supa nije obavezna popite jogurt ili mleko.
NAPOMENA: Različite vrste proteina se ne mešaju u jednom obroku a ni u danu.

VEČERA:
Isto sto i za ručak, ali bez supe i BEZ HLEBA. Obavezno je da ako se meso jede za ručak jede se i za večeru, a ako su jaja za ručak, moraju biti i za večeru.

Pauza između ručka i večere je minimum 4 sata

Posle 20h eventualno posle 21h se ništa ne jede (s tim da od obroka do počinka prođe bar 3 sata) samo voda i blagi biljni čajevi.

------------------------------------------------------------------------------------

DRUGI - SKROBNI DAN

RUČAK:
Pasulj, grašak, boranija, sočivo, pirinač, krompir - kuvano, jedino uz dodatak začina (so, vegeta, biber, kuvani paradajz) - pun tanjir
Hleb - parče
Salata

VEČERA:
Isto kao i za ručak, ali pola mere. Večera je BEZ HLEBA

Pauza između ručka i večere je minimum 3 sata

Posle 20h eventualno posle 21h se ništa ne jede (s tim da od obroka do počinka prođe bar 3 sata) samo voda i blagi biljni čajevi.

------------------------------------------------------------------------------------

TREĆI - DAN UGLJENIH HIDRATA

RUČAK:
Kuvana testenina uz dodatak začina - preliva ili slično, ili pizza s povrćem sa dodatkom paradajz pelata kao preliva (kečap nije dobrodošao u UN dijeti) ili bilo koje slano pecivo (da nije od lisnatog testa i u količini pizze - npr. 3 kifle)

VEČERA:
Jedno parče torte, ili 2-3 manja kolača, kugle sladoleda ili palačinki
(ako niste ljubitelj slatkog možete i varijantu pola od ručka ili neko slano pecivo)
Obavezno (ma šta jeli slano ili slatko) pojesti rebro crne čokolade sa što većim procentom kakaoa u sebi.

Pauza između ručka i večere je minimum 3 sata

Posle 20h eventualno posle 21h se ništa ne jede (s tim da od obroka do počinka prođe bar 3 sata) samo voda i blagi biljni čajevi.

------------------------------------------------------------------------------------

ČETVRTI - VITAMINSKI DAN

OD DORUČKA DO VEČERE:
Voće ili povrće bez začina. Dopušteno je i sušeno voće, semenke i koštunjavo voće do 100 gr na dan podeljeno u nekoliko obroka, te sveži sokovi ili kompoti bez šećera.

Pauza između obroka ne sme biti manja od 2 sata.

Posle 20h eventualno posle 21h se ništa ne jede (s tim da od obroka do počinka prođe bar 3 sata) samo voda i blagi biljni čajevi.

------------------------------------------------------------------------------------

DODATNE NAPOMENE:
- Obroci se ne smeju preskakati.
- Vodu pijte 2L dnevno.
- Posle kruga od 7x4 dana, tj. 29 dana (tri puta u toku dijete) drži se "vodeni dan". Celog dana pije se samo voda.
- Obavezno posle vitaminskog, a ponekada posle vodenog, nastavlja se sa proteinskim danom.
- Kafa i čaj se mogu piti, ali bez sećera.
- Sokovi samo prirodni od sveže ceđenog voća ili povrća i oni se smatraju jednim obrokom.
- Konzumiranje gaziranih pića i alkohola su zabranjeni.
- Birajte što manje kalorične namirnice.
Sve što je navedeno mora se jesti jer ima svoju ulogu u organizmu.
Voće je obavezno za doručak, jer najbrže daje energiju, čokolada trećeg dana takođe, jer štiti organizam od moguće alergije.
Količine hrane su veće od uobičajenih, a namirnice podešene našim uslovima i podneblju.
Mora se biti dosledan i uporan.
Nemojte gladovati jer ćete samo usporiti metabolizam, a nećete izgubiti suvišne kilograme.
Može se desiti da prvim danima dođe do većeg gubitka kilograma, da se naglo izgubi 3 - 4 kilograma.

Posle isteka 91 dana dijete, sledi još 91 dan koji se zove UN održavanje. U tom periodu treba da se izgubi još 3 kg što je pokazatelj promene metabolizma.

Nakon isteka dijete i održavanja u ukupnom trajanju 182 dana preporuka je da se organizam odmara od ovog režima ishrane 3-6 meseci nakon čega možete ponoviti dijetu ili se opredeliti za nešto drugo.

NAPOMENA:
Neke dijete kao formule za mršavljenje mogu biti izuzetno štetne za ljudski organizam.
Nije preporučljivo korištenje niti jedne dijete bez prethodne konsultacije s lekarom. Dijetu prenosimo s najboljom namerom te nismo odgovorni za neuspeh iste, njenu moguću štetnost po zdravlje kao niti za druge posledice koje njena primena može izazvati pa sprovođenje ove dijete preduzimate na vlastitu odgovornost.
Svi sadržaji namenjeni su samo opštem informisanju i ne mogu se tretirati kao zamena za medicinski ili stručni savet.
Svaki tekst i članak kao i informacije u njima su samo neobavezni saveti. Koristite ih na svoju vlastitu odgovornost i rizik. Dijeta.net, ni autori tekstova ne preuzimaju nikakvu odgovornost za predlog dat u tekstu. Iskazana mišljenja su lična i Dijeta.net i autor članka ne preuzimaju odgovornost za išta.
O svakom pitanju, predlogu ili informaciji iz teksta konsultujte stručnu osobu ili lekara.

Sve informacije oko knjige i link prema naručivanju ćete pronaći na stranici

Rina's 90 - priručnik za mršavljenje
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika http://forumdijeta.forumsr.net
 
UN dijeta (Rina's 90)
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Jo-Jo Efekt - nuspojava loše planiranih redukcijskih dijeta
» Citrus dijeta
» Zasto dijeta ne uspeva
» Ishrana/dijeta kod hronicnog gastritisa (autor:Pelagija)
» Dijeta

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Forum Dijeta :: Dijete :: UN dijeta (Rina's 90)-
Skoči na: